Տնտեսագիտություն: Գործարար մարդկանց հոգեբանություն

1367910762_jestyՄեզանից յուրաքանչյուրը իր հոգու խորքում գոնե մեկ անգամ ուզեցել է դառնալ պաշտոնյա, կառավարել գեղեցիկ ու հարմարավետ մի գրասենյակում, իր սեղանին ունենալ բազմաթիվ կնքած պայմանագրեր, հաշիվներ, դիմումներ, զեկուցումներ, լինել մի ընկերության գլխավոր տնօրենը, կամ այդ ընկերությունում կարևոր անձ: Մեզանից շատ-շատերը դառնում են բիզնեսմեն, մասնակից են դառնում գործի կառավարմանը, կամ էլ լինում են շարքային ծառայող, բայց նրանցից շատ քչերն են ունենում ճիշտ վարվելակերպ մարդկանց իրենց կողմը ձգելու համար:
Մինչ այս նյութը գրել սկսելը շատ եմ մտածել, թե ինչպիսի հոգեբանություն պետք է ունենա գործունյա մարդը, ինչպիսի վարվելագիծ պետք է ցուցաբերի իր ընկերություն դիմած մարդկանց, կամ հենց իր աշխատողների հետ: Այս նյութը գրելու համար ես մի գիրք կարդացի, որը շատ բան ասեց նրանց ճիշտ հոգեբանության մասին: Գրքի անունը նշել եմ ստորև:
Եւ այսպես: Բոլոր պաշտոնյա մարդիկ, շարքային ծառայողները, ովքեր անմիջական շփում ունեն մարդկանց հետ, իրենց աշխատողների հետ, պետք է ունենան համապատասխան վարվելակերպ:
Որպեսզի ընկերության ներսում ամեն ինչ լինի կարգ ու կանոնի մեջ, բնականաբար, պետք է լինի տնօրեն-աշխատող բարիդրացիական և ընկերական կապ: Եթե աշխատողին դուր չգա իր տնօրենը, ապա անընդհատ ներսում կլինեն պառակտություններ, փնթիություն, նաև չեն բացառվում գործադուլները և այլն: Այսպես, յուրաքանչյուրիս համար էլ շատ հաճելի է, երբ ինչ-որ մեկը, ում հետ նոր եք ծանոթացել, ձեզ դիմի ձեր անվամբ: Դա յուրաքանչյուրի համար ամենադյութիչ և կարող ենք ասել ամենակարևոր բառն է բոլոր լեզուներով: Իհարկե ծառայողներին էլ դուր կգա, երբ իր տնօրենը իրեն ողջյունի անվամբ՝ լինի դա պահակ, դռնապան, խոհարար թե հավաքարար:
Անցնենք մյուս հատկանիշներին: Գործարարը պետք է ճիշտ շփում ունենա ծառայողների, գնորդների, պատվիրատուների հետ: Պետք է կարողանա ճիշտ և հօգուտ իրեն ազդել մարդկանց վրա, գործարքը կամ վաճառքը ուղղել հօգուտ իրեն: Այսպես շատ կարևոր է խոսակցության ընթացքը: Հենց սկզբից պետք է խոսակցությունը սկսել պամելով այն, թե ինչ է հետաքրքրում ձեզ հետ գործարք կնքող մարդուն, ինչ շահեր ունի նա այդ գործարքից, այլ ոչ թե ինչն է հետաքրքրում ձեզ, ինչ խնդիրներ ունեք դուք: Աշխատեք թողնել, որպեսզի առաջարկները անի ձեզ հետ պայմանագիր կնքողը, բայց դա արեք զգուշորեն, այնպես, որ նա իր բերանով առաջարկի ձեզ հարմար տարբերակը: Դա զրուցակցի մեջ արդնացնում է իր անձի նշանակալիությունը:
աղբյուրը՝ Դեյլ Քարնեգի-«Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա»:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s