Սպիտակ սուտը

lie-2Բոլորս ինչքան էլ փորձենք չստել, մեկ է, ի վերջո գալիս է մի պահ, երբ ստիպված ես լինում ստել, ստել, որպեսզի քեզ հարազատ ու մոտ մարդը իրեն վատ վիճակի մեջ չզգա: Ինպես հոդվածում է նշվում, Անգլիայում կա «սպիտակ սուտ» հասկացողությունը: Կարծում եմ, որ դա միակ սուտն է, որին կարելի է հավանություն տալ, դու դրանով չես տալիս վնաս ոչ մեկին, կարող ես նույնիսկ պաշտպանել դիմացինին, կամ ինքդ քեզ՝ նույն ժամանակ ոչ մեկին վատություն չանելով:
Երբեմն ստիպված ես լինում ընտրել բարու եւ ճիշտի միջեւ, եւ շատերս ընտրում ենք բարին: Ճիշտը ոչ միշտ է ճիշտ, իսկ բարությունը միշտ փրկիչ է ցանկացած իրավիճակում: Ուզում եմ ասել, որ երբեմն ընտրելով սպիտակ սուտը ճիշտի փոխարեն, դուք կատարում եք ճիշտ եւ բարի ընտրություն, չէ որ բարին ինքնին ճիշտն է:

Հարուկի Մուրակամի «Սպիտակ սուտը» վերլուծություն

Leave a Reply

